Västerås
För hyresgästen
Felanmälan
Vårt mål är att du skall vara en nöjd kund hos oss och att lägenheten och dess utrustning skall fungera till din fulla belåtenhet. Trots förebyggande insatser från oss är det ofrånkomligt att det ibland uppstår fel och brister som måste ordnas, en del saker omedelbart medan andra kan anstå några dagar för att åtgärdas under mera planerade och rationella förhållanden.

På Mina sidor kan du anmäla fel som inte är akuta samt följa dina felanmälningar. För att göra en felanmälan behöver Ni logga in på Mina sidor - klicka här.

Vid akuta fel ska du kontakta din fastighetsskötare direkt. För information och kontaktuppgifter till din fastighetsskötare vänligen se nedan för respektive område.

Gideonsberg
Fastighetsskötarteamet som har ansvar för skötsel och åtgärder av felanmälningar i ditt bostadsområde på Gideonsberg är Anders Vidman, Tobias Dahlberg och Per Nyman.

Du felanmäler fel och brister enligt följande:

Felanmälan
För ej akuta felanmälningar vänligen gör en felanmälan via Mina sidor på Bostjärnans hemsida eller ring fastighetsskötarna på telefon 021–40 88 41.

Akut felanmälan (dagtid vardagar)
Vid akuta fel som måste åtgärdas omgående, vänligen ring fastighetsskötarna direkt på telefon 021–40 88 41.

Akuta fel under jourtid (ej ordinarie arbetstid) samt låsjour
Under jourtid förmedlas endast anmälningar av sådana fel som absolut inte kan vänta med åtgärden till nästföljande arbetsdag samt låsjour. Akut felanmälan görs till fastighetsjouren på telefon 021–18 80 01. Den här tjänsten skall enbart utnyttjas i nödfall och då avse fel som under inga omständigheter kan anstå till normal arbetstid.

Skadedjur och ohyra
För information om skadedjur och ohyra vänligen klicka här.

Du hittar även information från fastighetsskötarna på anslagstavlan i ditt trapphus.
 
Hammarbacksvägen och Stohagen
Fastighetsskötarteamet som har ansvar för skötsel och åtgärder av felanmälningar i ditt bostadsområde på Hammarbacksvägen och Stohagen är Bertil Öst, David Lindlöv och Teddy Bladh.

Du felanmäler fel och brister enligt följande:

Felanmälan
För ej akuta felanmälningar vänligen gör en felanmälan via Mina sidor på Bostjärnans hemsida eller ring fastighetsskötarna på telefon 021–40 88 42.

Akut felanmälan (dagtid vardagar)
Vid akuta fel som måste åtgärdas omgående, vänligen ring fastighetsskötarna direkt på telefon 021–40 88 42.

Akuta fel under jourtid (ej ordinarie arbetstid) samt låsjour
Under jourtid förmedlas endast anmälningar av sådana fel som absolut inte kan vänta med åtgärden till nästföljande arbetsdag samt låsjour. Akut felanmälan görs till fastighetsjouren på telefon 021–18 80 01. Den här tjänsten skall enbart utnyttjas i nödfall och då avse fel som under inga omständigheter kan anstå till normal arbetstid.

Skadedjur och ohyra
För information om skadedjur och ohyra vänligen klicka här.

Du hittar även information från fastighetsskötarna på anslagstavlan i ditt trapphus.

Aroslund
Fastighetsskötaren som har ansvar för skötsel och åtgärder av felanmälningar i ditt bostadsområde i Aroslund är Anders Olsén.  

Du felanmäler fel och brister enligt följande:

Felanmälan
För ej akuta felanmälningar vänligen gör en felanmälan via Mina sidor på Bostjärnans hemsida eller ring Bostjärnans kontor på telefon 021–10 33 50.

Akut felanmälan (dagtid vardagar)
Vid akuta fel som måste åtgärdas omgående, vänligen ring Bostjärnans kontor direkt på telefon 021–10 33 50.

Akuta fel under jourtid (ej ordinarie arbetstid) samt låsjour
Under jourtid förmedlas endast anmälningar av sådana fel som absolut inte kan vänta med åtgärden till nästföljande arbetsdag samt låsjour. Akut felanmälan görs till fastighetsjouren på telefon 021–18 80 01. Den här tjänsten skall enbart utnyttjas i nödfall och då avse fel som under inga omständigheter kan anstå till normal arbetstid.

Skadedjur och ohyra
För information om skadedjur och ohyra vänligen klicka här.

Du hittar även information från fastighetsskötarna på anslagstavlan i ditt trapphus.
Copyright © 2018 - Bostjärnan AB
All rights reserved.